2009-04-02

Äntligen så är våren här=)

Äntligen så är våren här=) Det är riktigt varm och skönt, en ren fröjd att att vara ute på eftermiddan. Man känner sig verkligen tusen gånger piggare när solen kommer fram. Fast det skönaste är att slippa överdragsbyxorna för de är på gränsen till att vara för små. Magen har verkligen växt sedan i december=)

Hela jobbet är med i en stegräknar tävling som startade igår och endel är riktigt duktiga. Jag ver helt säkert på att jag går ca 5000 steg på en dag, men igår så fick jag mitt svar. Jag gick 11643 steg och det är faktiskt en riktig överraskning. Just nu så är jag uppe i 10307 steg och det är jag riktig nöjd med=)

Helgen är snart här och som vanligt så är vi redan uppbokade. Lördag ska vi hem till Williams farmor och gammelmormor och fixa och fika=)
På söndag så är det dags för kalas. Två tjejer på Williams förskola har fyllt år så de ska ha kalas på Barnadiset. Det lär bli fullt ös medvetslös som vanligt när vi är där=) Min stora fråga är, vad köper man till tjejer i födelsedagspresent? Jag har verkligen ingen koll på tjejgrejer=) Blixten McQueen, Rorri och Byggare Bob kan jag utantill, men vad gillar tjejer?

Inga kommentarer: