2009-04-05

Lugn helg?

Det har varit mycket på schemat den här helgen, men ändå så har tempot varit lugnt.
Lördagen spenderare vi hemma hos Williams farmor och gammelmormor. Det är riktigt mysigt att hälsa på där, men det tar en sån jäkla lång tid att åka dit. Det är tur att man kan spela musik på mobilen, den har jag förresten precis laddat med alla shlager låtar ifrån årets omgång.

Idag (söndag) har vi haft ganska mycket på schemat.
Första viktiga uppgiften för dagen var kalas på Barnadiset, Williams förskole kompisar Alice och Ella har fyllt 4 och 6 år. Gud vilket röj det är på det där stället, öronen håller ju på att ramla av så fort man stiger innanför dörren=)
Uppgift nummer 2 var att hämta våran klädleverans ifrån meandi. Mycket snygga kläder blev det den här gången. William fick 4 t-shirtar som var ursnygga, bebisen fick också lite kläder, men snyggast var filten med kaniner på. Det jag hade beställt till mig själv är jag super nöjd med.
Uppgift nummer 3 var att hämta ut mina sprutor på Apoteket och det gick hur smidigt som helst=)
Nu är vi äntligen hemma, William och Anders lagar mat och jag sitter här och lyssnar på hockey på tv. Är inte speciellt intresserad, men det är Anders så jag får helt enkelt stå ut med det idag=)

Inga kommentarer: