2009-04-07

Ensam i parken!

Strålande solsken hela dagen och det är jag riktigt nöjd med. Har jobbat på som vanligt och det har gått riktigt bra på jobbet idag.

Anders hämtade mig på jobbet idag och det är alltid trevlig=) Skönt att ha lite tid tillsammans att prata på vägen till Williams förskola, då kan man ge William 100% fokus när man går hem.

Idag så var det en stor dag för hela familjen. William var i parken utanför porten och lekte utan att jag eller Anders var med. Det var många pirriga magar i den här familjen på eftermiddan=) Det gick faktiskt riktigt bra förutom att William råkade kissa på sig när han var där ute, men det var bara att byta kläder och ut i parken igen. Jag och Anders var nog mest nervösa för vi hängde i vardagsrumsfönstret hela tiden kändes det som=) Jag erkänner jag är en kycklingmamma!!!

Inga kommentarer: