2009-04-13

Mera shopping på G!!!


Åhh vad jag älskar att det är vår, inte bara för att snön äntligen är borta, men också för att det snart är sommar. Sommar betyder sol, semester och att bebisen snart är här=) Det sparkar och snurrar mer och mer i magen för varje dag som går och jag älskar det. Jag älskar att vara gravid!

Jag har hittat så otroligt mycket finna saker till bebisen, men har nästan inte köpt någonting alls. Ok endel kläder har inhandlats och det tänker jag inte förneka=)
Vagn har vi redan, det blir Williams gamla BRIO vagn, riktigt snygg fortfarande faktiskt. Det har sina skönhetsmärken, men den fungerar och det är jag nöjd med.
Ny spjälsäng och nytt skötbord ska inhandlas på IKEA om några månader. VI har kollat runt på olika sängar och skötbord och har nästan bestämt oss.


Det här är skötbordet HEMNES ifrån IKEA.
Ska stå i vårat sovrum så att vi slipper gå in i badrummet mitt i natten för att byta blöja.


Själsängen GULLIVER från IKEA.

Ganska enkel, men den är nästan likadan som Williams fast den är vit. Vi tänker slänga Williams för den är jätte sliten och tror faktiskt inte att den är säker för 5 öre=)

Inga kommentarer: