2009-11-04

Ärenden.

Hade endel ärenden att göra idag. Lämnade William vid 9 och sen gick jag och pappa till Farsta. Pappa skulle egentligen till stan men han ångrade sig när det var så kallt ute.

Var uppe på Vårdcentralen och gjorde Waranprovet, måste ringa dit på måndag för resultat. Hörde efter om svinvaccinet men det var slut och de är inte ens färdiga med riskgrupperna så jag hinner nog få svinis innan jag vaccinerar mig=( William ska vaccineras på BVC, funderar på att dra dit nästa vecka.
Gick till Apoteket och hämtade ut lite mer Waran. I väntan på min tur kollade jag lite på deras sortement av barnprodukter och började fundera på vitaminer till William. Ska man kanske börja ge honom det? Får fråga Eeva på BVC nästa gång.
Seglade in på Hemköp och köpte lite kvinnoprodukter och själv klart så stod det årets äldsta dam framför mig. Hon hade tre portmonäer (hur stavas det?) som hon skulle ner och gräva efter mynt i=(
Fikade på McD med pappa, det blev kaffe och paj och så fick Freja i sig lite lunch.
Innan vi gick hem så gick vi in på Stadium och köpte vantar till mig, glömde mina hemma men jag tänkte att så farligt kallt var det ju inte. Jo tjena hej=( Det var ju galet kallt så pappa behövde ju inte direkt vrida om armen på mig=)

Väl hemma blev det lunch för mig, gårdagens middag och Freja drog i sig en flaska till=)
Tvättade en maskin med William kläder, han gör ju av med mer kläder än vad man hinner tvätta. Vi är ju liksom tre personer till i den här familjen.

Inga kommentarer: