2009-11-30

Jul jul strålande jul...

Nu har lite utav julpyntet kommit upp. Vardagsrummet ska jag köpa blommor till och i helgen ska granen upp. Egentligen skulle jag vilja vänta till helgen innan julafton men William vill så gärna så vi kör på hans spår=) I Williams rum satte vi upp en ljusslinga i fönstret och så ställde jag några tomtar på tv, mer än så behöver han inte ha tycker jag iallafall. Köket städade Anders idag, han dammsög och mopade golvet och det blev jätte fint. Gardinerna är uppe i både kök och vardagsrum så det är bara vårat sovrum kvar och där ska vi fixa gardinerna och hänga en ängel i fönstret. Efter det lilla piffet är vi färdiga!

Nästa helg ska vi nog julbaka lite, lussebullar och pepparkakor vill jag helst baka men William och Anders vill nog gärna göra julgodis=)

Inga kommentarer: