2009-11-09

Måndag IGEN!

Förmiddan gick ganska fort idag. Besökte jobbet efter jag lämnade William på förskolan. Lämnade resten utav Duplo delarna som William har hittat i sitt rum. Där var det lungt, inte speciellt mycket ungar faktiskt. Kanske är svinis på gång?

När jag och Freja kom hem satte jag igång en tvättmaskin och sen dammsög jag hallen, toaletten och vardagsrummet. Freja satt i babysitter och snackade med en groda=)

Lunchen idag bestod utav köttbullar och makaroner, inte det roligaste men nån gång måste man ju äta det också. Freja åt lite mat och somnade så jag passade på att hänga tvätt och tvätta en maskin till, när den var klar och upp hängd så gick vi ner och hämtade William.

Det var inte så mycket gnäll när jag hämtade honom idag, det gick ganska bra att få honom på andra tankar. Kanske håller det på att vända=)

Väl hemma så satte sig William och kollade på en film och Freja sov medans jag dammsög Williams rum.

Har nu en tredje tvätt på gång och nu är det mina kläder som snurrar där i=) Imorgon blir det ingen tvätt för nu har jag inget mer häng utrymme, det får bli på onsdag istället och då är det Anders kläder som ska in=)

Inga kommentarer: