2009-11-12

Snabben=)

Den här veckan har gått lagom fort och jag har hunnit med ganska mycket faktiskt.
Tisdag hade jag William hemma hela dagen, man måste ju passa på när man kan. På eftermiddan gick jag, barnen och pappa till Farsta för jag och William skulle vaccinera oss mot svinis på BVC. Det skulle tydligen resten utav Farsta också göra=( Fick vänta i 1,5 timme innan det var våran tur. William var iallafall jätte duktig, det kom några tårar men ingen hysterisk gråt. Han talade dock om hur ONT det gjorde för alla han fick tag på när vi gick där ifrån=)

Onsdag gick jag och Freja till Måsen (öppnaförskolan) och snackade lite skit med de andra mammorna=) Vi var med på sångsamling och Freja uppskattade det nog för hon log den största delen och gav ibland ifrån sig glada rop.

Idag (torsdag) har jag och Freja gått fram och tillbaka till Farsta. Jag hade tid hos ortopeden om mina händer. Han sa att det är en inflammation och jag ska nu smörja in med antinflammatorisk salva i två veckor. Vi får se hur det går.

Imorgon ska jag och Freja vara hemma och fixa lite. Tänkte tvätta, damma och dammsuga om jag hinner.

Inga kommentarer: