2009-11-29

Busy sunday

Idag är det mycket att göra som vanligt=) Tvätta, hämta upp kartongerna med julpynt från källaren, eventuellt träffa Anna & c/o och sist men inte minst gå på lägenhetsvisning.
Som vanligt så har jag skjutit på att tvätta mina kläder så nu MÅSTE jag verkligen tvätta om jag ska kunna gå ut överhuvudtaget nästa vecka=)
Anders och William ska nog hämta upp julpyntet men jag kommer nog sätta upp det under nästa vecka. Man måste ju ha någonting att göra under dagarna när man är hemma.
Anna & c/o ska ha lägenhetsvisning på sin lägenhet idag så de får inte vara hemma, kanske lunch och lite lek i en park? Vi får se helt enkelt.
Vi ska på lägenhetsvisning i Rågsved, det är en 5a vi ska kolla på. Egentligen behöver vi inte mer än en 4a men den här har så billig hyra så vi måste ju iallafall kolla på den=)

Någonstans där emellan ska jag ta kort på barnen i deras Tomtedräkter, kanske årets julkort=)

Inga kommentarer: