2009-08-21

Badhuset, Stadsdelsförvaltningen och USB-minnet!

Igår lyckades jag med något som bara Anders har lyckats med tidigare. Jag lyckades natta Freja helt själv=) Efter ganska mycket hoppande och gungande så somnade hon äntligen och sov sen ända tills klockan 6 i morse. Så himla skönt att hon sover hela nätterna!
Freja har precis ätit frukost nr 1 och ungefär vid kl 9 ska hon äta frukost nr 2=) Hon ligger här och sover i soffan brevid mig, så himla söt!

Idag har vi mycket att göra. Anders och William ska till badhuset nu på morgonen. Jag ska ner till jobbet på en snabb visit för att lämna tillbaka Helénes USB-minne som jag lånade innan semestern, skyller på gravid hjärna och efter förlossnings hjärna att jag inte har lämnat tillbaka det tidigare=) Efter jobb besöket så ska jag gå till badhuset och möta Anders och William för sen ska vi till Stadsdelsförvaltningen så att Anders kan erkänna sitt faderskap för Freja. Efter det ska jag försöka övertala Anders och William att gå hem också. Det gäller att försöka njuta utav det fina vädret så mycket man kan, snart så är hösten här!

Inga kommentarer: