2009-08-26

Syrrans hundar!

I denna stund så är vi hundvakt åt min syster eller egentligen så är vi hundvakt åt min pappa som är hundvakt åt min syster. Syrran och hennes man åkte förra veckan till Tunisien och lämnade då sina två hundar hos pappa. I måndags så fick pappa en kallelse för att byta batteri i pacemakern. Han skulle vara där 14 idag, sova där, opereras imorgon bitti och sen få åka hem på eftermiddan. Här är det snabba pukar som gäller! Hur som helst så sitter vi här nu med två jätte förvirrade hundar. Visst är små hundar söta men de går ju så förbannat sakta. 3 steg framåt och 2 steg bakåt! Nä tacka vet jag Aragorn han går i ett bra tempo för mig.

Efter att ha lämnat William på förskolan idag så åkte vi till Anders jobb och hälsade på hans arbetskamrater. Det är kul att få ansikten till alla namn som man har hört om så många gånger. Vi bjöd på fika och grabbarna fick snacka lite skit.

På vägen hem ifrån Anders jobb så hämtade vi syrrans hundar sen så gick vi hem så att de fick utforska lägenheten i lugn och ro. Alltså utan att William springer efter dom! Kom på att hundarna inte hade bajsa så jag fick ge mig ut på en promenad och självklart så börjar det ösregna. Typiskt!!!
Vi tog med oss hundarna och gick ner och hämtade William vid 15 och oj va snabbt han gick med på att gå hem idag=) Det kan ju vara hundarna men jag tänker intala mig själv att det är för att han har saknat oss!

Inga kommentarer: