2009-08-13

Regn=(

Nu har semester hysterin lugnat ner sig. Vädret börjar mer och mer likna höst, det är lite kyligare i luften och det börjar rulla in lite otrevligt väder lite då och då. Regn är jag inte en stor fan till=(.
Igår var vi och kollade på fotboll, det var Korpen match på Västboda IP. Några polare till Anders spelar och de måste vi ju heja på. Ok ok jag var mer där för att snacka skit med Anna men jag kan ju låtsas att jag hejar, vet inte ens resultatet av matchen om jag ska vara ärlig=)
Lite bilder ifrån matchen, det som jag var intresserad utav iallafall=)
Anna och Emil

Jag och Freja, skit att bilden blev suddig.

Sara och Sofia var där också, de är under paraplyet.

Så här säger William och Milton hejdå till varandra.

Nästan från matchens start tills att vi kom hem så regnade det men när vi stod och väntade på bussen så hade vi den här utsikten medans regnet droppade på paraplyet.
Tack Anna och Caddy för att vi fick låna erat paraply!!!

Inga kommentarer: