2009-08-09

En vilo dag!

Efter en vecka med ganska många aktiviteter så hade vi en dag för vila igår. Det var verkligen något som jag behövde iallafall!!!
Startade morgonen med en sovmorgon som Freja var så snäll att ge oss=)
Sen var det dags för frukost, först fick Freja för annars skulle ingen av oss andra kunna äta i lugn och ro. Yoghurt med rostademackor blev det till oss med tänder=)
Efter frukosten struntade vi i det fina vädret och stannade inne och kollade på Harry Potter istället. William tycker att de filmerna är läskiga, men väldigt spännande. Han tittar på Harry på samma sätt som jag kollar på Jason, mellan fingrarna=)
Efter en förmiddag inomhus begav vi oss till Farsta centrum för att handla mat. Skulle egentligen till Högdalen, men Farsta bussen kom först så det centrumet vann=) Som vanligt så var Freja tok vacken i vagnen och somnade när vi kom hem, så himla typiskt!
Det blev Tacos till middag, en riktig favorit i den här familjen. William som bara brukar äta skal, köttfärs, ost och gurka åt faktiskt lök, sallad och tomat på sina igår. Tro mig det är extremt för honom=)
Vi kollade på Disneydags, Sommarkrysset och sen kollade jag på en film med Jamie Foxx men jag har ingen anning om vad den hette. Den var lagom bra, inte den bästa filmen jag har sett men när det inte visas några bra filmer på den hundra tv-kanalerna man har så tittar man på det som verkar bra helt enkelt.
Det var våra dag kort och gott, nu ska vi äta frukost och senare idag ska vi bege oss till goda vänner för att kolla på deras nya hund och självklart för att kolla på fotboll, idag är det DERBY=)

Inga kommentarer: