2009-08-15

Vårbergs Loppmarknad...

Jag och William har varit på Loppmarknaden i Vårberg idag. Vi åkte dit med min storasyster och hennes man. Anders och Freja fick stanna hemma och mysa. Syrran och hennes man är här i Stockholm (bor i Växsjö) och hälsar på ett par dagar innan de åker vidare till Tunisien på 2 veckors semester. Min snälla pappa ska vara hundvakt till syrrans hundar vilket han verkar lagom nöjd med. Han ställer upp under protest om man säger så=)
Jag fyndade ganska bra grejer idag: 3 barnböcker för 5kr/st, 1 armband 20kr och en simdyna 20kr allt som allt 55kr och både jag och William blev nöjda! Eller rättare sagt William blev jätte jätte nöjd för han vill inte ta av sig simdynan=) Han skulle nog gärna sova med den på om han fick, men så kul ska vi inte ha idag. Loppisen var som sagt en hit så dit ska jag dra med mig Anders en helg=)

Så här såg det ut när William badade idag=) Gul/vit simdyna fyndad på Loppmarknaden och orange/grå simglasögon.

Inga kommentarer: